En god kobling for Thunestvedt

Thunestvedt AS er en av Vestlandets ledende elektroentrepenører, med ansvar for installasjoner og styringssystemer til en rekke store byggeprosjekter.

Artic fikk jobben med en rekrutteringskampanje for selskapet. Løsningen ble en kampanje som samtidig også profilerer selskapet på en ny og annerledes måte.

I kampanjen viste vi tre av prosjektene og kompleksiteten i dem sett fra en elektroentrepenørs perspektiv: Nybygget til Sparebanken Vest, Bybanen og bolig- og kjøpesenterkomplekset Åsane Nord ble alle kledd i koblingsskjemaene for de elektriske installasjonene i dem.

Samtidig summerte vi opp Thunestvedts merkevareløfte i et nytt kommunikasjonskonsept: Budskapet ”En god kobling” ble brukt i alle elementer i kampanjen.

Kampanjen ble kjørt gjennom annonser i BA og lokalaviser i Bergensområdet, webbanner og på Thunestvedts egne nettsider og biler. Vi laget også en intern informasjonspakke med en folder og en t-skjorte med kampanjebudskapet.

Resultatet er en kampanje som profilerer Thunestvedt som en leverandør av smarte og komplekse løsninger, og som gjør det attraktivt for nye elektrikere å begynne der.

Her er en av annonsene. Klikk på den for å se hele kampanjen.

Annonse med Sparebanken Vests nybygg som motiv