Små bannere, full oppmerksomhet

NextGenTel skapte full mediestorm. Et eksempel på at små formater kan gi høy oppmerksomhet, bare løsningene engasjerer.

04.05.2010

1 kommentar

Vi pusser opp NextGenTel

Nytt designuttrykk gjør NextGenTel enda mer med på det neste.

12.01.2010

1 kommentar

T-skjorter som er med på det neste

Har du bredbånd fra NextGenTel er du med på det neste. Og i hvert fall hvis du jobber der.

05.11.2009

0 kommentarer

NextGenTel: Konsept og reklamefilmer 2009

I dag blir alt veldig fort veldig lenge siden. Har du bredbånd fra NextGenTel er du med på det neste

14.10.2009

0 kommentarer

Snikpremiere!

Så er vi klare med nytt konsept og nye filmer for NextGenTel, og på mandag er det premiere på blant annet TV2. Men alt nå kan du se dem her.

09.10.2009

2 kommentarer

Nye filmer for NextGenTel

I sommer har Artic utviklet et nytt kommunikasjonskonsept og nye filmideer for NextGenTel. Sist uke var det klart for opptak, og tre reklamefilmer ble spilt inn i løpet av en lang og hektisk fredag.

25.09.2009

0 kommentarer

NextGenTel: Stand på Digital Hverdag 2008

Artic har lang erfaring med messestands og utstillinger, og NextGenTels stand på Digital Hverdag i Bergen er et eksempel på hva vi kan gjøre. Her designet vi hele løsningen for den 100 kvadratmeter store standen, og leverte også t-skjorter til betjeningen og innhold på skjermer. Skissen av standløsningen ble presentert som en fysisk modell for [...]

23.07.2009

0 kommentarer

Trippelt for NextGenTel

Bredbånd er bra. Bredbånd, telefon og digital-TV er trippelt så bra. Nå tilbyr NextGenTel alt i en pakke til spesialpris, og vi har laget kampanjen som akkurat nå går i aviser og på nett. Annonse til nedenfor, webbanner på side 2. Klikk i vei!

19.05.2009

0 kommentarer

Bredbånd og ingeniører

Her er litt av det vi har brukt tiden på de siste dagene. Annonsene for NextGenTel ruller og går i full technicolor i “de fem store” (Aftenposten, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, Fædrelandsvennen og Adresseavisen), og for Techconsult har vi laget profil- og stillingsannonser.

12.12.2008

0 kommentarer

NextGenTel, reklamefilm 2008

Alle bredbåndsmulighetene på 30 sekunder

22.11.2008

0 kommentarer

Artic gjør NextGenTels kundeportal til en fryd for øyet

Artic Reklamebyrå står bak logoen og det visuelle uttrykket til Broadpark, NGTs nye kundeportal. Nettsidens tjenester har vi gitt forskjellig farger og ikoner slik at det blir lettere for kunden å navigere sidene.

27.10.2008

0 kommentarer

Ny reklamefilm for NextGenTel

Denne uken tok Artic Reklamebyrå turen over fjellet for å spille inn ny reklamefilm for NGT. Filmen viser hvilke uendelige muligheter du får med et skikkelig kraftig bredbånd, og er å se på TV2 fra 3. november. Play my darling, play!

24.10.2008

0 kommentarer

Nye toner fra NextGenTel

Start helga med litt ny musikk! Bestiller du bredbånd fra NGT får du 30 valgfrie iTunes-låter inkludert. Artic Reklamebyrå har laget annonsene som sprer det glade budskap

03.10.2008

0 kommentarer

NGT-Batman returns

Den siste Batmanfilmen passerte i begynnelsen av september 500 millioner dollar i billettsalg i USA. Det er intet mindre enn knappe 3 milliarder kroner! Penger som Batman nok skal bruke på enda kraftigere og enda mer underholdende bredbånd, fra NextGenTel selvsagt. Video etter hoppet.

10.09.2008

0 kommentarer

Bat-annonser for NextGenTel

Vår tv-reklame for skikkelig kraftig bredbånd fra NextGenTel støttes opp av avisannonser.

18.06.2008

0 kommentarer

Superhelt med superteknologi

Artic Reklamebyrå har laget ny reklamefilm for bredbåndsleverandøren NextGenTel med selveste Batman i hovedrollen!

06.06.2008

0 kommentarer

Alle gode ting er tre!

Artic Reklamebyrå inkasserte tre gull da Salgs- og reklameforeningen hedret de beste reklamene i 2007. Klikk på bildet for å få vite mer. Foruten de tre vinnerne var Rieber Årsrapport og Artics julehilsen nominert i kategorien Årsrapporter og Brosjyrer, mens King Oscars spesialetikett for Nattjazz 2007 var nominert i kategorien Pakningsdesign. Juryens begrunnelse Dette var [...]

14.04.2008

0 kommentarer

Messestand for NextGenTel

I dag åpner opplevelsesmessen Digital Hverdag i Dovregubbens Hall ved Grieghallen i Bergen. Artic har designet messestanden for bredbåndsleverandøren NextGenTel, komplett med t-skjorter og skjerminnhold. Standen er på 100 kvadratmeter, og viser deg hvilke muligheter du har med skikkelig kraftig bredbånd. En litt mindre utgave av standen befinner seg på kontoret til Tone i Vestre [...]

01.02.2008

0 kommentarer

Bredbånd fra NextGenTel inspirerer til gode gjerninger!

Artic har laget ny reklamefilm for NextGenTel. Se resultatet av NextGenTels smittende bredbåndskraft; krefter som både mennesker og dyr drar nytte av.

16.10.2007

0 kommentarer

Kraftig bredbåndsfilm

Noen ganger trenger du bare bredbånd, mens andre ganger har du behov for skikkelig kraftig bredbånd. I vår siste reklamefilm drar hovedpersonen virkelig nytte av NextGenTels kraftige bredbåndsforbindelse.

10.09.2007

0 kommentarer

Nye reklamefilmer på vei

Artic var nylig på en idyllisk herregård i Oslos suburbia for å produsere reklamefilm for NextGenTel. Det ble avgjort å spille inn to filmer på en dag, noe som gjorde innspillingen ekstra hektisk. Med litt hjelp fra overbærende værguder kom innspillingen likevel i land innenfor tidsrammen. Filmene viser hva det innebærer å ha skikkelig kraftig [...]

21.08.2007

1 kommentar

Ny reklamefilm for NextGenTel

Sommeren er her, og da er det selvsagt på tide å skaffe seg et skikkelig bredbånd.

01.06.2007

0 kommentarer

Artic lager reklamefilm

Artic var nylig på idylliske Ingjerstrand utenfor Oslo for å lage reklamefilm for NextGenTel. Filmen handler om en litt uheldig badegjest. Hele filmen legges ut her senere. Følg med, følg med.

22.05.2007

0 kommentarer

Ny reklamefilm for bredbånd fra NextGenTel

Også denne filmen stiller spørsmålet ”Hva om alt var like kraftig som bredbånd fra NextGenTel?”, og viser en litt i overkant kraftig brødrister.

27.03.2007

0 kommentarer

NextGenTel-kampanje i Møre og Romsdal

Vi har laget kampanjen som lanserer NextGenTel i Møre og Romsdal. Hovednedslagsfelt er Molde, Ålesund og Kristiansund. Vi valgte derfor å ta utgangspunkt i skulpturene Rosepiken av Ragnhild Butenschøn, Gange Rolv av Arsène Letellier og Klippfiskkjerringa av Tore Bjørn Skjølsvik, som er ikoniske for disse byene. Kampanjen omfatter plakater, annonse og webbannere.

15.02.2007

0 kommentarer

Abonner på innlegg (RSS) Abonner på kommentarer (RSS)